Портфоліо


Назва навчальної теми

Війна чи мир: боротьба за гегемонію в світі?

Основний та другорядні навчальні предмети

  Всесвітня історія, географія, курс "Людина і світ"

Навчальна тема

  Міжнародні відносини наприкінці ХІХ- на початку ХХ ст.

Вік учнів, клас

  14-15 років, 9-10 клас

Стислий опис проекту

   Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає питання для дослідження, що представляє для них інтерес. Учні збирають інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.  Використовуючи зібрану інформацію учні складають перелік країн, які розпочали боротьбу за переділ поділеного світу, складають порівняльні таблиці мети зовнішньої політики, шляхів вирішення міжнародних конфліктів, готують політичні портрети провідних історичних діячів цих країн та  визначають їх місце в історії, створюють схеми воєнно-політичних блоків. Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

План

Навчальні цілі

  • Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння критично мислити, визначати та аналiзувати міжнародні відносини кінця ХІХ - початку ХХ ст.,визначати зовнішньополітичні орієнтири провідних країн світу та шляхи  розв'язання міжнародних суперечностей; розширення  культурно-пізнавальних інтересів, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
  • Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують ; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища,  аргументовано відстоювати власну думку.
  •  При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
  • Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.

Опис оцінювання

На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати.
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Гунько Ольга Анатоліївна

Фах, навчальний предмет

 фах: вчитель історії та правознавства

навчальний предмет:всесвітня історія

Навчальний заклад

Смілянський природничо-математичний ліцей

Місто\село, район, область

м.Сміла

Контактні дані

mokosha.1971@ukr.net 

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

20-25 серпня 2012 р.

Місце проведення тренінгу

м. Сміла

Тренери

Микитюк Олена Олександрівна 

Немає коментарів:

Дописати коментар